Tuesday, September 29, 2009

s E L e P A s S e m I n G g U

dalam masa seminggu mcm2 aq mkn lah.. semua masakan yang mamam masak semua sedap gilew lah... apabila aq dah seminggu dok umah makin menjadi2 aku makan dan sekarang aku dah bertambah tembam..tembam dan tembam
menghantui diri aku..

hahahhaha menakutkan nafsu makan semkin kuat ya alla
ma pon ckp ko dok umah nie aq nak bagi ko emuk... jgn nak cm papan pliwot jew,,

hahahahhah
pastu terus kewna perli ngan adek.. aku tgk ko dah mcm tiang elektrik bergerak..

hahahahah kuangsam hamka..hahahha aku syg adek aku... gilew syg gilew...



nie lah wajah aku bertambah tembam!!! hahahahahha




aq sebelum...hahahahaha
kurus jew




betapa tembam nyer aku dok umah baru semnggu vuti.. lom sebulan sengah lagi
adddooiii... menakut kan.. senyuman aku tetap manis...
ahahhaha

kala_Sepie
kamal



0 comments:

Post a Comment